13.7.2024 Kesäretki ja kulttuurimatka Tammisaareen ja Fiskarsin ruukin alueelle

Köyliö-seuran ja Säkylä-seuran yhteinen kesäretki tehdään 13.7. Tammisaareen ja Fiskarsiin.

Tästä linkistä voit lukea retkikertomuksen
Kesäretken ohjelma ja ohjeet ilmoittautumiseen:
Kuljetus: A. Tuomisen bussi, Sami Tuominen. Matkanjohtajana toimii Mirja Reunanen. Menomatkalla kuullaan molempien seurojen tuoreimmat kuulumiset.
* klo 8.00 Lähtö Ristolan huoltoasemalta, Kepolan (Salen piha) kautta Säkylän torille, josta jatketaan matkaa kohti Tammisaarta. Matkalla yksi pysähdys ABC-asemalle.
* klo 11.00 Saapuminen Tammisaareen torin laidalle Cafe Schjerfbeckiin, jossa kahvi/tee ja täytetyt Backersin luomusämpylät.
* klo 11.30 Helene Schjerfbeck -kävelykierros roolioppaan johdolla; kesto noin 2 tuntia, johon sisältyy käynti Tammisaaren kirkossa. Oppaana toimii Anne Ingman.
Huom! Jos käydään Raaseporin Museossa, niin sisäänpääsy maksetaan museoon erikseen. Hintaan sisältyy myös käynti Taidemuseo Chappeen ilman opastusta. Käynti on omakustanteinen. Museokortti käy maksuvälineenä. Liput 12,-/9.- euroa.
* klo 13.30 Lounas Ravintola Fyrenissä meren rannalla.
* klo 14.15 Lähtö Fiskarsin ruukin alueelle, matkan kesto noin 30 minuuttia. Opas tulee mukaan Tammisaaresta. Opastus Fiskarsissa kestää noin 45 minuuttia. Oppaana toimii Matti Piiroinen. Tämän jälkeen vapaata oleskelua alueella.
* klo 17 Kokoontuminen Café Antiquessa, jossa korvapuustikahvit/tee. Tämän jälkeen alkaa kotimatka, jonka aikana tarvittaessa yksi pysähdys. Säkylään saavumme noin klo 20 – 20.30.

Sitovat ilmoittautumiset 1.7.2024 mennessä Saila Kukkoselle saila.kukkonen50@gmail.com, puhelin 0500987396
tai Helena Santalalle, p. 050 5417945, s-posti helena.santala45@gmail.com.
Retken hinta 82,- on hyvä maksaa jo ilmoittautumisen yhteydessä Säkylä-seuran tilille FI36 5448 0120 0255 06 (Alasatakunnan Op) viitenumerolla 20925.
Matkan hintaan sisältyy kuljetus, aamu- ja iltapäiväkahvit, lounastarjoilu ja opastukset.
Huom! Ilmoittautumisen yhteydessä mainittava nimi, puhelinnumero, erikoisruokavaliot ja mistä tulee autoon.

Ruusuntuoksuista ja ihanaa kesää 2024 toivottaa Säkylä- ja Köyliö-seurojen hallitukset!