17.9.2023 Kurssi nettisivujen päivityksestä

Köyliö-seuran nykyiset nettisivut ovat jo vanhat tekniikaltaan ja ne päätetty uudistaa nykyaikaiseksi. Sivuston rakenteen tekee Verran Oy:n Sanna Kinnunen ja ulkoasun Mainos-Nummen Simo Nummi.
Sivustolle vanhoilta sivuilta siirrettävät tekstit ja kuvat on päätetty siirtää talkootyönä.

Sunnuntaina 17.9.2023 klo 12-15 Lallin koululla järjestetään ensimmäinen osa kurssista seuran vapaaehtoisille, jossa kerrotaan ja opastetaan sekä käytännössä tehdään siirtoja ja rakennetaan sivuja. Kurssin vetäjänä toimii Sanna Kinnunen. Toivottavaa olisi, että kurssille osallistuja ottaisi oman kannettavan tietokoneensa mukaan. Tarkoitus olisi, että jokaisesta jaostosta olisi ainakin yksi henkilö mukana kurssilla.
Jatkossa on tarkoitus järjestää vielä kaksi vastaava kurssia, jossa jatketaan sivujen työstöä. Päivät sovitaan kurssilaisten kanssa.
Ilmoittautumiset 10.9 mennessä:
Anneli Laine, onnelilaine@gmail.com tai 040 5167 455