Pääkaupunkiseudun Köyliön ystävät ovat järjestäneet tapaamisen Suomi-Ruotsi -maaottelussa Helsingin Olympiastadionilla sunnuntaina 30.8. klo 13. Ilmoittautuminen on ollut hyvissä ajoissa etukäteen. Ilmoittautuneet ja lippunsa lunastaneet kokoontuvat ennen maaottelua Tuula Nordlundin ja Paula Auerkarin johdolla.